Teleurstellende dag

15 november 2022 - Marriot Spa & Resort, Thailand

Wat een kater vandaag. We zouden vandaag met een longtailboot gaan varen. Richting wat eilanden en andere bezienswaardigheden. 2 uur staan wachten bij de pick up... niemand kwam opdagen. Ik werd er verdrietig van. 1 excursie thuis al geannuleerd en een 2e die gewoon niet op kwam dagen.  Wat een k*t service tui! Maar goed hier is een tui kantoortje in het hotel..we gaan vandaag. Dus neus maar weer omhoog en hopen dat het morgen lukt. Vandaag gezwommen en in de zee gesmokkeld.  Wat een geweldige onderwater wereld. Kinderen vonden het geweldig.  De ijsbar ook ontdekt. Wat een heerlijkheid toch die all inclusive

20221114_093549

Prachtig in de taxi. Wat een luxe.

20221114_145801ja hier word ze gelukkig van

20221114_145943weer eens wat anderd als een gekko in een terrarium

IMG-20221114-WA0006

Rick zijn favoriete cocktail.

1. Astrid tuinstra:
    15 november 2022
    Ach patries,dat zijn nooit geen leuke dingen,maar gelukkig is er altijd nog zoveel moois wat er weer een gouden dag van maakt
  2. Patricia:
    Ja dat weet ik wel Astrid. Maar het is hie het altijd gaat. Wil er ook niet te zwaar aan tillen maar als je geen maanden gaat valt er weinig later in te halen. En ja ooit nog eens gaan dat zit er niet in. Maarrrr neus is weer omhoog hoor.